Jak nakupovat
Jak postupovat při nákupu zboží?
Výběr zboží a nákupní košík
Zboží můžete vybírat z katalogu pomocí menu a jeho podkategorií. Dále si můžete vyfiltrovat zboží pomocí výrobce, cílové ryby nebo přímo vyhledáním konkrétního zboží pomocí vyhledávacího okénka. Zboží si také můžete seřadit podle ceny, názvu nebo podle nejprodávanějšího produktu.
Pohodlně si vybírejte zboží z katalogu a vkládejte do nákupního košíku. Stačí kliknout na tlačítko přidat do košíku a systém si zboží uloží sám.
Počet kusů produktu, který požadujete, vepište do okénka vedle nápisu množství nebo jej navolte pomocí tlačítek + a -. Pokud má Vámi vybrané zboží volbu více barev nebo například průměru, vyberte si z nabídkové lišty, která se nachází vedle počtu kusů u produktu.
Nákupní košík se nachází v pravém horním rohu našeho internetového obchodu vedle tlačítka pro přihlášení a registraci. Číslo u košíku říká, kolik kusů zboží se v něm nachází. Jakmile dokončíte nákup, stiskněte tlačítko pokračovat do košíku. V košíku můžete upravovat počty kusů jednotlivého zboží (přidávat či odebírat) nebo jej úplně vymazat. Z košíku se vždy dá vrátit zpět k nakupování (tlačítko Zpět do obchodu) anebo pokračujete dále v dokončení objednávky (tlačítko Pokračovat v platbě).
Objednávka
Máte-li vybrané zboží a již chcete dokončit objednávku, stiskněte tlačítko v nákupním košíku Pokračovat v platbě. Tím se dostanete k výběru dopravy a způsobu platby. Zvolte si dopravu, která Vám nejlépe vyhovuje (PPL, Česká pošta nebo Osobní odběr) a vyberte si, jestli zboží zaplatíte na dobírku při převzetí zásilky, převodem nebo hotově. Při objednávce nad 2000,- Kč neúčtujeme dopravné. Stiskem tlačítka Pokračovat se dostanete k vyplnění fakturačních údajů v objednávce a můžete se také přihlásit do Vašeho účtu. Zadejte jméno, příjmení, adresu, telefon a email (vyžadovaná pole pro vyplnění jsou označena hvězdičkou). Registrovaní zákazníci, kteří již u nás mají účet, mají fakturační údaje předvyplněné. V případě že chcete zboží doručit na jinou adresu nebo nakupujete na firmu, zaškrtněte příslušné políčko. Můžete nám také napsat poznámku k objednávce a stiskněte tlačítko Odeslat objednávku. Objednávku jste tímto krokem odeslali a její přijetí Vám bude potvrzeno emailem.
Pokud chcete změnit již vytvořenou objednávku, prosíme, kontaktujte nás emailem, telefonicky nebo pomocí kontaktního formuláře, který najdete v sekci Kontakty v horní liště našeho obchodu. Chcete-li změnit způsob dopravy nebo platby, neváhejte nás také kontaktovat.
Registrace
V našem internetovém obchodu Moje přívlač můžete nakupovat jako registrovaný uživatel, ale i jako neregistrovaný. A proč je výhodná registrace? Každý registrovaný zákazník může získávat individuální slevy v rámci marketingových akcí a věrnostních akcí. Dále Vám registrace usnadní nákup a vždy budete mít předvyplněné svoje fakturační údaje. Po přihlášení do svého účtu uvidíte historii svých objednávek. Budete vždy informováni o novinkách v našem internetovém obchodu. A do budoucna toho bude ještě více. A jak se zaregistrujete? V pravém horním rohu internetového obchodu hned vedle nákupního košíku je aktivní odkaz na přihlášení nebo registraci. Stiskněte tlačítko registrace a vyplňte formulář dle navigace.
Skladová dostupnost
Co znamenají jednotlivé skladové dostupnosti u zboží?
Skladem - zboží je ihned dostupné a odesíláme jej
Na objednávku - zboží je skladem u dodavatele v zahraničí. Individuálně se s Vámi budeme domlouvat
Týden - zboží je objednané a je na cestě od dodavatele ze zahraničí
3-5 pracovních dní - zboží je skladem u partnerského dodavatele, expedujeme čtvrtý den po objednávce (v pracovní dny)
Vyprodáno - doprodáváme skladové zásoby, individuálně se s Vámi domluvíme, co ještě máme skladem
Na dotaz - u velmi složitě dostupného zboží, je nutné domluvit objednání
Objednáno - zboží máme objednané a čekáme na jeho naskladnění
Momentálně nedostupné - zboží je momentálně vyprodané
Připravujeme - přípravujeme pro vás nový druh sortimentu, který by měl být v blízké budoucnosti skladem
Přejeme Vám příjemný nákup.